onsdag, januari 14

tillbaka på brottsplatsen

Ujuj vilken konstig dag igår...
Vaknade mitt i natten med världens magvärk och illamående som fortsatte halva dan, + lite lätt frossa.
Började morgonen med en treo och låg sen med en filt i soffan, sov lunch med lilleman och fortsatte sen att frysa i en filt i soffan, hällde i mig en resorb...
Tog mig in i duschen och satt där i 30 minuter på golvet och frös!
Sen fick jag lite nytt liv!
Tvättade lite, diskade lite och fick ihop nån slags middag.

Gubben klagade lite på variationen igår, "jag börjar vara lite less, oxfilé i 4 dagar", ja han var ju ironisk fast samtidigt inte, men nu är den slut!
Det var hans egen planering med framtagning av kött som orsakade detta problem ;)

Försökte sova tidigt men det kröp i hela kroppen fast ögonen inte orkade vara öppna...

Men upp tog vi oss och på dagis och jobb och här ska vi nu jobba lite!

Kroppen fick ju sig iaf en rejäl rensning så här i början på året!
Och nu är det gjort och vi kan börja fylla på med bra energier och nyttigheter! :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar