onsdag, januari 21

real life

Ja de blir inget inlägg om en fantastisk dag tillsammans i hemmets lugna vrå idag.
Och det endast för att vardagen kommit ikapp, jag jobbade natt, Alfons var på dagis, Johan har jobbat och jag har sovit idag.

Men vaknar man en stund innan 3 av att ens livs kärlek kommer hem och ropar mamma så ska man då rakt inte klaga!

Klev upp och mös lite i soffan innan jag lagade skitjävlagod lax i ugnen!
Fyndade färsk laxsida på Maxi imorse på vägen hem, 89:- kg!
Köpte en taco ost och en fetaostpesto och bredde på varsin halva om den saltade och pepprade laxen och så 30 min 180 grader, voila!
Jag gillar peston och grabbarna tacon så då blev det så!
Delade laxsidan på hälften och frös in den andra och ändå blev det middag åt oss 3 och 2 matlådor!

Sen kikade vi på lite barntv innan kväll.
Lättsamt ikväll med, lycklig mamma hann därför också sova lite innan det var dags att bege sig!

Har sett en grym film nu, You're not you
sjukt bra... gripande och realistisk om en hemsk sjukdom. Säger inget mer än Se Den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar