onsdag, januari 7

Åååh.
Vilken efterlängtad heldag med min lilla kille!
Vi har myst och påtat på lite ute och ätit och vilat och youtubat och spelat och dansat och myst osv.
Guuud så skönt att vara hemma.
Att vara ledig.
Att vara mamma :)

Inatt har vi dock kämpat på.
Några gånger vakna... men mamman har varit envis och det gick över förväntan dom första 3 gångerna. 4e gången va kl 4 och då var jag sååå trött.
Men fortsatte och somnade till sist själv i soffan.
Lagom brydd när jag vaknade i fosterställning omkulltippad med Discovery channel på 06.15...
Då gjorde jag välling och gav upp... tog med lilleman till sängen och hoppades på ett mirakel att få somna om.
Meeen vi gjorde morgon då. En slö sådan dock så så synd om mig är det inte!

Och till vilan fick han lägga sig i våran säng själv och stökade på lite innan han somnade helt själv medans jag plockade undan efter lunchen!

Ikväll då?
Jodå vi hade ätit välling, kvällskissat, borstat tänderna, smort oss, hoppat i pyjamas och läst bok kl 19.05...
19.20 sov han och jag hann bara gå in 2 gånger!!!
Stolt man blir ♡ och lycklig!

Tror jag gör kväll tidigt ikväll och hoppas han inte vaknar så många gånger!

Btw, att sitta i sin egen soffa och sörpla te ur en balja, i sin ensamhet till bara ljudet av tvn i bakgrunden?
Hallelujah moment!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar