fredag, januari 16

mmmmmm

Livet... uppochner uppochner.
Ner just nu... trött å jävlig...

Meeen det är helg om en timme och jag har köpt 1,2 kilo från himlen som ska intagas direkt lilleman gjort kväll.

Han blir knappt ledsen nu senaste 2 kvällarna... inga turer in och säga god natt utan han läser vidare när jag läst klart och gått ut och sen hittar man boken antingen under han eller på golvet brediv sängen!

Vaknar på nätterna och jag försöker hålla koll på vilken tid de är och se om jag kan väcka han strax innan för att bryta cirkeln men det är så olika tider...

Jag är så trött och less så jag är knappast nån rolig mamma, sambo, syster eller vän just nu.
Avskyr detta läge... men det går ju över som tur är...

Skulle behöva terapi-tid med mina vänner tror jag... men det verkar svårt det med...
Eller kanske bara med mig själv.
Vem vet.

Man får leva på att det löser sig oftast till slut... på ett eller annat vis.

Nej nu slutar Ior strax... hörs, hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar