torsdag, januari 8

bullbak bullbak hela dan

Det går framåt här på Boda 211b :)
Ikväll gick jag ut ur rummet 19.25 och sa att jag skulle diska... diskade i 5 minuter och gick in till en mer ropandes än ledsen kille och sa att jag är bara utanför och diskar, han svarade "vll blää", vilket då betyder vällingflaskan är smutsig ;) sen gick jag ut igen och fortsatte diska och 19.32 sov han!!!
Omg to good to be true!

"Bara" vaknat 2 gånger inatt också och varit snabb att somna om!
Dock gjorde vi tydligen morgon 05.40 då jag återigen gjorde välling och hoppades på miraklet om att få somna om...

Det kommer säkert bakslag men just nu är jag bara lycklig och stolt!!

Idag har vi varit i stan och rännt.
Hann göra det mesta medans lilleman sov och han vaknade lagom till storhandlingen på maxi där vi åt en sen lunch och lyxade till det med en chokladboll till efterrätt!

Han är ju så jävla charmig min lilla kille!
Idag tvingade han mig att ta en sån där fruktansvärt smidig vagn som är både en bil och kundvagn, bältade han och sen satt han där i 45 minuter, som det tog att handla med handlingsnotan hemma, och blippade på folk med snabbhandlings-dosan! Charmade tanter runt hela butiken :)

Sen har vi bakat sen kl 2...
Smörbullar, biskvier och nougatrutor.
Jag hoppas nåt går att äta!
Bullarna vart ju fina så vi får se hur dom smakar, biskvier har jag aldrig gjort innan och dom ser rent utsagt förjävlig ut, men ändå, och nougatrutorna orkade jag inte ens skära så vi får väl se hur dom vart!

Stökat undan jul igår och stökat fram lite annat pyssel då ikväll istället!
Monterade en klädhängare och röjde så gott det gick nere i hallen iaf och förberett för städ!

Imorn är ingen vanlig dag!
Beställt en tårta har jag... och på kvällen kör dom grabbmys med middag och grogg här och jag tar med mig en fin vän ner till grannen på tjejmys med middag och drinkar ;)

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar