tisdag, januari 20

too much info


Klockan är snart 6, jag jobbar som synes natt.
Har precis satt mig efter ha rivit halva lägenheten... 
stackarn' som kommer efter mig kommer inte känna igen sig! 
;)


Idag har vi varit ute tillsammans, matat "muu" med "diss"!
Så jävla söt unge...
Tar en skottkärra med nåt kornkross-aktigt och matar korna med!

Sen blev det snowracer nedför backen och som han älskar det,
"mee mee" skriker han innan den ens stannat!

Såg att grannarna var ute på vägen ner så vi kilade dit och busade lite innan det blev lunch och disco!
Det dagliga discot, herrejösses vad han dansar och snurrar... så jäkla söt.
var inte lätt att få han att slita sig och gå och och vila tillsammans, men till slut så, myyys.
Jag sov 3 timmar, Alfons 3,5!

Sen gjorde vi inte så mycket, umgicks och mös på inne, åt middag och kikade på lite barnkanal!
Kvällning något senare än vanligt efter powernapen men den gick smidigt ikväll med.

Stooorkillen tog och gjorde nummer 2 på pottan ikväll, gaaalet!
Han blev både brydd och stolt... så stolt att han satte sig och gjorde det igen!
Hahaha!
Aldrig träffat en lättsammare unge som både kissar och bajsar på "beställning"


Sov en stund ikväll och höll på att försova mig.
Men hit kom jag och här sitter jag...
2 timmar till!



Ni med barn vet känslan av att vara totalt och helt förälskad.
Man känner känslor och lycka man aldrig känt!
Kärlek för en annan människa som man inte trodde fanns!
Helt jäkla sjukt överväldigande och det bästa är att det är dagligen återkommande.
Går inte med ord förklara så jag provar med en bild istället:

2 kommentarer:

  1. Tror Edwin ska få gå kurs hos Alfons! �� Han gick nämligen fullständig panik när han bajsade på toan, o har inte gjort om det sen dess! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha näe men fatta vilken chock från blöjans trygga kletiga vardag till att fribajsa plötsligt!

      Radera