måndag, januari 12

En sån slapp dag!
Vaknade 06.40 på soffan och gjorde välling och la mig med lilleman och såg lite tv och youtube halvsovandes!

Sen har vi i sakta takt duschat, tvättat, bäddat ren med brand new täcken och kuddar och dammsugit lite och myst.
Tålamodsprövande att vara sliten efter en sjuka och ha en pigg 1,5 åring hemma!

Har inte varit den roligaste mamman idag men ändå har vi haft många mys-stunder! Mysigast är nog att få sova en stund tillsammans i den nybäddade sängen!!

Blev lite sen middag, är inte alldeles ok att äta än men ack så välbehövt!
Sen kvällning som gick smidigt och 1 enda besök efter läggning innan han sov!
Tycker det tar sig alldeles utmärkt det här!
Jobbigt att han ens blir ledsen när man går förstås men så gör man nåt i 5 minuter och kommer in till han så säger han lugnt "vll" "blää" och jag svarar att jag ska diska flaskan och så säger han "haaa" och lägger sig tyst och snällt till rätta.

Älskade unge om jag kunde förklara med ord hur mycket jag älskar dig så skulle jag försöka... överväldigande känsla♡
Mitt hjärta.
Mitt liv.
Mitt allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar