fredag, november 21

anonym

Märkligt de här med att finnas vs. inte finnas... på sociala medier dvs!

För några år sen när allt var nytt ville alla synas och ha allt och finnas!
Även jag... jag älskade att kunna dela med mig av mitt otroligt spännande liv, sarkasmer och fyndigheter som ploppar upp oändligt i min briljanta hjärna!
Kanske är världen en sämre plats utan allt detta, kanske inte, men mest troligt iaf!

Sen kom den nya eran, alla ska kunna ha koll utan att själv synas.
Hinta lite för att skapa intresse och sen "kan inte ta det här"...

Jag har ju hittat ett nytt forum för mina fyndigheter, eller snarare omfokuserat...
Har ju skrivit blogg i 7 år ändå!
Facebook var en era jag sögs in i och överlevde och bekämpade...
Och den nya drogen är instagram, den  om än lite mer privat!

Det jag dock inte förstår är dom där hintarna, dom som lurar folk till att undra och bli nyfiken eller som har men vägrar synas själv?
What's the point?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar