torsdag, november 20

teddybjörn

Men alltså.
Sitter och har jobbat nån timme in på natten, och hunnit se ikapp på Bonde Söker Fru.
Herregud vad nära till lipen!
Den här märkligt förvuxna teddybjörn till karl som ser så stor och tuff ut men gråter och är så känslig.
Jag tycker det är fint, jag får hopp om mänskligheten och kärleks-sagor alá filmstyle!

Jag längtar till nästa avsnitt, dels för att se hans framgångar med den där tjejen han förälskat sig i via brev och ett första ögonkast, men också för att se den där lilla blonda pojken som tjejerna gått ganska hårt åt, som fått tid att fokusera och kanske bete sig lite mer normalt i dejtingsammanhang, dvs visa känslor överhuvudtaget, det såg rackarns så mysigt ut för dom på filten iaf!

Jag har blivit så fruktansvärt blödig och känslig och drömmande så det finns inte.
Känns som att det skulle vara mer efter barnet kom, men samtidigt inte.
Lever mig in i och hoppas på det bästa och gråter som att det vore verklighet eller nån man känner!
Galet!



Nu pluppade det upp att kvällens Greys avsnitt laddat färdigt här, är man inte premium medlem på kanal5 play så får man trolla på annat vis!
In i dimman/seriernas värld!

Länge leve kärleken! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar