onsdag, november 26

personligt

Ibland blir jag trött på mig själv.
Jag har en tendens att ta åt mig mer personligt än jag mest troligt behöver.
Men att få det man gjort eller den man är kritiserad är fasen inte enkelt.
Jag måste genast försvara mig eller det jag gjort, eller iaf förklara mig.
Fast jag kanske inte ens gjort fel.

Jag gillar inte tanken på att saker måste göras på ett visst sätt, om slutresultatet ändå blir bra eller rent av bättre av att man gör det på olika vis.
Huvudsaken det blir gjort i slutändan väl?

Jobbigt när man ser sätt man vill vara på, hur man skulle vilja se ut, vad man skulle vilja göra men inte orkar/kan/vet hur man tar sig dit?
Känns inte som att jag är riktigt mig själv heller just nu... snopet.


Fotnot: jag hatar pengar och allt som hör det till.
Formsvacka gå över. Nu.
Kanske är sol jag behöver?

1 kommentar:


  1. Sol vore ju nåt.. Vi drar till Solen!
    Hur vinner vi lättast så mycket pengar som möjligt?
    Tog The moon and stay There.
    Forever & Always. ♡

    SvaraRadera