onsdag, november 5

oh h(cr)appy day

Ja men jävlar i min lilla låda som en gammal vän skulle sagt!
Började morgonen med en tid hos tandläkarn 07.15, yeeey redan där... tandläkare Katja Edling på regementsgatan 12... jah inte så svårt... eller? Vart faan ligger det då? 07.19 börjar jag närma mig, men ser ändå inte vart jag ska... hittar en parkering, grett, härifrån for nyss en bil, den tar jag!
Över vägen, in, fota, pill pill, karv karv, puts puts, gurgel gurgel, skölj, spotta, betala OUCH, ut, över vägen, dubbel OUCH.
Vad finns bakom bilen?
En korsning! Wtf, hur kom den dit?
Och i framrutan?
CRAP en arg lapp? Icke.
En ännu argare lapp... Lisa..

Jobb jobb.

Sen... hämta mitt lilla liv!!! ♡
Där vänder dagen, äntligen!
Kommer hem, ooooh tapeter i vardagsrummet, gaaaah va snyggt och härligt och bra och underbart och så jävla snyggt!!! Lyckligare tjej!!!

Efter middan kommer en granne med tårta så vi fikar lite och kvällen avslutas med att lilleman ligger och pussar mig på handen, med väldigt tydliga smackljud, där jag sitter och har en arm in i spjälsängen!
Älskade unge! ♡ Livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar