onsdag, november 12

tvkväll

Jag skulle vilja bygga ett husområde, enskilt men rätt nära stan, och med lagom avstånd på husen så man kan gå till varandra men inte se vad varandra gör...
4 hus, och så skulle vi bo i ett, och mina 3 vänner i ett och så skulle våra barn leka och gå på samma dagis, gubbarna skulle vara i nåt garage/ställe och dona och surra och fixa våra bilar och dylikt och vi skulle sitta hemma hos vem som nu var värdinnan för kvällen och äta ost&kex och dricka ett glas vin och mest troligt surra alldeles för mycket för att hänga med i bonde och greys.
Vi skulle äta middagar tillsammans och hjälpas åt med barnen och bara umgås och ha det bra...
Det skulle iaf jag älska.

6 kommentarer:

  1. Låter underbart!
    Är lite avundsjuk på eran fina vänskap, att ha tjejkompisar som finns där i vått och torrt.
    Vårda dom som guld Tina ☺️

    SvaraRadera
  2. Åååh!!! Vilken underbar jävla dröm det skulle vara!!! Som ett litet Wisteria Lane, utan intriger! ;) kan vi inte ordna upp det på något vis? Tänker lite, Huuur svårt kan det va? :)
    Älskar dig/er!!! ♡♥♡

    Puss

    SvaraRadera
  3. Meeen åhhh!! Jag/vi flyttar in direkt!! ♡

    SvaraRadera
  4. Jag och Märta med djur kanske kan få hyra i n oss på ett hörn eller bo ovanpå garaget.. Vi skulle älskat! Lika mycket som er <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du, ni skulle få ett helt eget hus!! Så har vi samlat alla favoriter på ett ställe!!! ♡

      Radera