torsdag, november 6

feber

Lär inte vara sista gången man skriver ett sånt här inlägg... andra nu sen dagis-start om jag minns rätt!
Men nu vart det sjukstuga igen... samtal från dagis och feber.
37.5 kl 15
38 kl 16.10
39.1 kl 17.45
39.4 kl 18.30

Ville äta nån kall korv och dricka lite festis innan han kom på välling.

Gäspade redan på dagis lillkillen.
Låg på mamma och bladade i traktor-reklamblad tills ögonen knappt höll sig öppna.
Runt 17.40 kom han på toaletten med små små ögon och en mössa på sne'!

Och nu sover han sen en stund tillbaka.
Med fötter och händer på mig, så jag inte rymmer, och en kudde över huvet i vanlig ordning... andas snabbt och tungt...

Han pekade på munnen och grimaserade och gnällde så jag hoppas inte det är såna höstblåsor på g... men vi får väl se och bunkra med glass och kalla soppor och liknande...

Och hoppas jag, eller vi, slipper det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar