torsdag, november 20

klappat

Från att senast idag sagt högt att jag ska inte köpa några julklappar så har jag nu beställt 5 av 10 och är supernöjd.
Alltså dom 5 svåra kvar!
Näe en till vet jag vad, ska bara få till det!
Sen får jag nog klura lite!

Har ingen julkänsla alls... och det har inget med snö eller nåt annat att göra och helt ärligt så är allt jag önskar mig att det ska vara klart att bo i lägenheten en stund innan... och sen ska vi inte åka nånstans utan bara fira hemma... är inte bjuden nån annanstans heller men jag vill inte åka mer på jul nu på ett tag.
Jag är snart 30 och har spenderat mina jular i en bil stort sett... försöka hinna överallt och ingenstans varje år.
Jag har min egen familj nu... och kände jag mig säker på att jag hade ett hem att fira jul i så skulle jag bjuda hem min övriga familj dit så fick dom göra som dom ville...

Äh nu blir jag bara bitter över allt detta.
Jul blir det även i år och jag kommer vara glad när den kommer och gladare när den är över.

Klappat och (nästan) klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar