fredag, november 7

höstblåsor

Jahopp.
Vaknade inatt när lilleman la handen på mig och det brändes... 39.7 huvva.
Och imorse började med 38, 38.5 halvvägs och 39.2 nu till kvällning.
Han har inte velat äta nåt alls nästan, eller jo velat men inte kunnat.
Drack en välling vid 7, gick bra.
Provade kräm och mjölk till frukost och det gick, men salamin på mackan sved ju.
Till lunch gick det bättre, okryddad barnmatsburk med spagetti&köttfärssås, åt riktigt bra!
Och till mellis drack vi fruktsoppa som gick bra, men clementinen som han älskar, valt och skalat nästan helt själv gick ju inte alls... stackarn.
Vi tog en glass istället som var säkert både supergod och svalkande/bedövande...
Och lasagne till middag gick inte så det fick bli fruktsoppa macka och cola.
Lite fredagsmys innan välling men osthjärtat sved och efter halva vällingen gick det inte mer.
Usch usch jag skulle byta vilken sekund som helst med min lilla hjälte som ändå är vid så gott mod!

Fredagsmyset btw; jag sitter bredvid spjälsängen och håller lilleman i handen, han sover och andas snabbt och tungt och pappan somnade först och ligger och småsnarkar lite, alonetime for me!

Ska lyxa till det med min loka crush och osthjärtan jag!
Tur jag hyrt 3 filmer på herrns begäran ;)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar